Kumpulan artikel dari mistis organization – Alter Terahsia Bangsa Melayu



TopSecretFile No. 0003393775: The Hidden Race

The Hidden Fragrance in The Forbidden Garden

“…sent them away from his son Isaac to the land of the east.”

(Genesis 25:6 New International Version)

Di atas adalah ayat-ayat paling misteri dan tersembunyi rahsia berusia beribu-ribu berkenaan satu bangsa pengembara.

Satu bangsa purba yang pernah hidup dikalangan bangsa hebat lain seperti Akkadia,Babilon,Sumeria,Mesir Firaun dan Kerajaan Judea.

Satu bangsa yang pernah hidup di lembah terasing di Tibet berlatarbelakangkan Banjaran Himalaya yang agung,si Mahameru yang selalu dimimpi-mimpikan oleh bangsa ini di sepanjang hayatnya.

Satu bangsa yang menyimpan rahsia Shangri-la dan makhluk Yeti yang setia…

Satu bangsa yang bersifat mistik dan spiritual,tabah menghadapi segala dugaan,kesakitan,airmata dan penghinaan.

Satu bangsa agung yang pernah mengharung kehangatan padang pasir,ribut salji dan hujan petir dalam pengembaraannya ke hujung dunia “Semenanjung Tanduk Emas”

… Tanah Yang Dijanjikan (Promised Land)…

Siapakah bangsa misteri ini?

Alter Terahsia Bangsa Melayu BHG 1

Mengapa Israel bersusah-payah membina pangkalan dan pengaruhnya di Singapura? Apa kaitan Cina Singapura dengan Yahudi Zionis? Adakah terdapat apa-apa perancangan ketika Stamford Raffles menjejakkan kakinya di Pulau Singapura? Apa hubungan Bangsa Melayu dengan Bangsa Yahudi? Apakah dia alter terahsia Bangsa Melayu? Apa yang terjadi 2000 tahun sebelum Masehi di antara Melayu dan Yahudi?

Semua persoalan ini akan terjawab di dalam siri artikel yang penuh dramatik ini. Artikel ini berasal dari kompilasi tulisan Lodgekeeper dan temuramah-temuramah yang dibuat dalam masa yang berasingan.

Selamat Membaca. di intri interi weblog ini

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

3 Responses to Kumpulan artikel dari mistis organization – Alter Terahsia Bangsa Melayu

  1. Abdul Raman Omar berkata:

    Bangsa Melayu (jawi) bangsa wira dunia

  2. pakden berkata:

    Pernah bekas seorang pemimpin kita berkata dalam satu artikel tidak rasminya, bangsa cina dinegara kita adalah agen yahudi. puas saya memikirkan akn relevennya. tapi sebenarnya semua itu adalah jelas jika kita membuka hati agar mencerna tiap maklumat yang ditakdirkan sampai ke pengetahuan kita. kini bangsa ini telah menakluki Pulau Pinang (utara) sebagai salah satu platform utamanya, dan seterusnya Perak (center) beberapa waktu lepas kecoh pasal penaklukan Perak oleh bangssa ini, yang terakhir, dan Johor yang dalam diam sudah dikuasainya (orang johor harap buka hati adn mata. kita sedang melukut ditepian gantang)

    Bolehkah dikataka bahawa Perak itu Kedaulatan mutakhir melayu?

    atau ” Apa punya soalan ni? ” hehe..

    atau cikli dapat huraikan. tq.

  3. ajis bin sebehi berkata:

    semua artikel dlm blog mengenai asal-usul bangsa Melayu amat bermanfaat serta menyedarkan diri saya. Cukup menginsafkan serta memberi kekuatan dalaman serta jati diri sebagai bangsa Melayu. Syabas dan tahniah atas segala maklumat tertera.

Tinggalkan komen